קטגוריות
כתבות

האם מותר לקחת ויאגרה עם אלכוהול?

חיי המין שלכם לא מספקים אתכם ואתם רוצים להעשיר אותם, זה בסדר לגמרי ואף לגיטימי. עם זאת חשוב שתדעו מספר דברים בטרם תתחילו ליטול את גלולת הפלאים. חשוב שתדעו חד משמעית כי ויאגרה ואלכוהול הם הנאות החיים אך הם לא באמת מסתדרים ביחד. מאמר זה יעסוק באהבות גדולות שעלולות להוות סיכון גבוה ביותר כשהן מגיעות יחד.

ויאגרה ואלכוהול, כמה עובדות

אז נכון שמדובר באחת התרופות הנמכרות ביותר בעולם ועדיין, מי אמר שאלכוהול יעיל כשהוא מתלווה אליה? ממחקרים שבוצעו עולה כי המון גברים לא יודעים ליטול את התרופה באופן הנכון. פעמים רבות המינון הנלקח נמוך מדי בעוד רובם זקוקים למנה גדולה יותר. גם זמן נטילת התרופה אינו נכון. אך מה שהכי גרוע הוא נטילת ויאגרה ואלכוהול ביחד. מזון או אלכוהול בקיבה עלול לעקב את ספיגת הוויאגרה, בנוסף חשוב שתדעו כי ללא רצון לקיים יחסים, הוויאגרה לא תעבוד מעצמה. תפקידה של הוויאגרה היא לגרום גירוי מיני בפועל. נטילת וויאגרה ואלכוהול יחד עלול לגרום לקיום יחסים באופן שאינו מוגן.

ויאגרה ואלכוהול, האם זה מסוכן?

אדם אחד שאל באחד הפורומים אם ניתן ליטול וויאגרה עם מעט אלכוהול? האומנם? האם באמת מותר? האם זה עלול לנטרל את השפעת הוויאגרה בפועל? מה כבר יכולה לעשות כוסית קטנה של יין? זה לא מזיק בגדול, ניתן לשתות כוס יין אחת אך עדיין לא להגזים. עלון הרופא מציין כי ניתן לשתות יין אך עדיין במינונים המותרים.

אם כן, הדעות חלוקות, יש שיגידו שוויאגרה ואלכוהול יחד הם לא השילוב המנצח בעקבות חוסר ספיגה מוצלחת של התרופה במעי , מאידך יש רופאים שיאשרו ואף ישלחו אותנו להביט בעלון המצורף, האומר כי מעט אלכוהול לא מזיק. כמו בכל דבר בחיים, הדבר המכריע בסופו של יום הינה הכמות. אם הכמות שאותה אתם שותים סבירה, שהרי אין כל סיבה שהיא תשפיע עליכם בעוד תדאגו לאכול משהו כשאתם נוטלים את הכדור ושותים כוסית של יין. והעיקר הרבה בריאות משולבת במיניות מוצלחת.