קטגוריות
כתבות

האם אפשר לקנות ויאגרה גנרית באינטרנט?

אנשים שרוצים לקנות ויאגרה או תרופות גנריות העושות פעולה דומה, צריכים לדעת כי לתרופות מסוג זה ישנם זיופים רבים. עליכם להיות מודעים לכך שרכישה של תרופות מרוב האתרים ברשת עלולה לגרום לכך שתקנו מוצר מזויף, לא יעיל או אפילו גרוע מכך. הבעיה היא שניתן לייבא מוצרים אלה ממדינות זרות אשר מפעילות אמצעי בקרת איכות לא תקנים.

ויאגרה "זכתה" לזיופים והונאות אינטרנטיות בגלל הצלחתה המהירה. שילוב של קניית מוצר שנראה אמין וממותג יחד עם רצון בסודיות ואנונימיות, הובילו גברים רבים לקנות מוצרים אלו. למעשה, חלק ממוצרי ויאגרה המזויפים לא הכילו כלל תרופה.

לפי פייזר, 80% מתוך 22 "בתי המרקחת" המקוונים המובילים שעלו ראשונים בתוצאות חיפוש עבור הביטוי "buy viagra" למעשה מכרו כדורים מזויפים. בנוסף, מוצרים הנמכרים כויאגרה "טבעית", "צמחית" או "גנרית" טוענים כי הם משפרים את הביצועים; אך למרות זאת, מוצרים לא חוקיים אלה לא עברו בדיקה או אישור של ה- FDA.

מוצרי "ויאגרה" מזויפים המכילים רכיבים כימיים לא ידועים עלולים להוות סיכון בריאותי חמור. בדיקות של פייזר חשפו כי כמה מוצרים מזויפים מכילים רעלים כמו דיו כחול, ותרופות מרשם מסוכנות כמו אמפטמינים (חומרים ממריצים).

עם זאת, עם מרשם מרופא, אתה יכול לרכוש ויאגרה או ויאגרה גנרית מבית מרקחת מאומת או מקוון ללא כל חשש.