קטגוריות
כתבות

ויאגרה, לויטרה, סיאליס – מה הכי טוב?

לעתים קרובות אנו נשאלים מה הטוב ביותר מבין שלושת תרופות לשיפור הזיקפה הנפוצות ביותר: ויאגרה, לויטרה או סיאליס. אין תשובה פשוטה לשאלה זו, מכיוון שגברים מסוימים מוצאים שטיפול אחד עובד טוב יותר עבורם. עם זאת, ישנם כמה הבדלים מעניינים …

מה זה ויאגרה?

הויאגרה היא הידועה ביותר מבין השלושה כיוון שהיא קיימת כבר מעל מ 20 שנה. המשמעות היא שהרבה ידוע על השפעותיה ותופעות הלוואי. זה עובד תוך שעה מרגע נטילת הכדור, וכדאי ליטול על בטן ריקה בשביל התוצאות הטובות ביותר. השפעות הוויאגרה תימשך כארבע עד שש שעות.

ויאגרה פותחה ושווקה במקור על ידי חברת התרופות פייזר, ועד שנת 2013 פייזר הייתה החברה היחידה שהורשתה למכור אותה. כאשר פג הפטנט של פייזר על ויאגרה, השוק היה פתוח בפני חברות אחרות לייצר את התרופה, אם כי תחת השם הגנרי "סילדנאפיל", ולא בשם המותג ויאגרה.

סילדנאפיל מכיל בדיוק אותו מרכיב פעיל כמו ויאגרה (סילדנאפיל ציטרט), ועובד באותה צורה. עם זאת, מכיוון שזו הגרסה הגנרית של התרופה, ולא המותג, סילדנאפיל זולה משמעותית.

מה זה לויטרה?

לויטרה בעלת זמן השפעה דומה לויאגרה (ארבע עד שש שעות). ההבדל העיקרי הוא שלויטרה נוטה להיות מושפעת פחות ממזון או מאלכוהול, כך שניתן ליטול אותה בארוחות. ישנן גם הוכחות לכך שלויטרה יעילה יותר בקרב חולי סוכרת מאשר תרופות אחרות לבעיות זיקפה.

מה זה סיאליס?

ההשפעות של סיאליס (tadalafil) נמשכות הרבה יותר זמן מאלה של ויאגרה או לויטרה (עד 36 שעות), ולכן גברים רבים מעדיפים אותה כי זה כרוך בפחות תכנון. החיסרון הוא שאם אתם חווים תופעות לוואי, הם יכולים להימשך זמן רב יותר.

כמו לויטרה, סיאליס אינה מושפעת הרבה מהאוכל, כך שניתן ליטול אותה לאחר ארוחה. אולם אלכוהול עשוי להפחית את השפעותיה.

ויאגרה, סיאליס או לויטרה – מה הכי טוב בשבילי?

תרופות שונות לבעיות זיקפה מתאימות לאנשים שונים, אך קשה לדעת איזו מהן תהיה הטובה ביותר עבורך עד שניסית את כולם.

בעוד שתרופה מסוימת לבעיות זיקפה עשויה לא לעבוד עבורך בפעם הראשונה, אנו ממליצים לקחת אותה לפחות שמונה פעמים לפני שתוותר ותנסה אחרת. הסיבה לכך היא שלעתים קרובות, לקבוע אם תרופה מתאימה לך או לא – זה תהליך שיכול לקחת זמן.

לעתים קרובות אנו מציעים שגברים ינסו בתחילה את כל התרופות העיקריות לשיפור הזקפה בכדי לראות מה מהן מתאים להם בצורה הטובה ביותר.

ויאגרה, סיאליס ולויטרה – כמה הן יעילות?

ויאגרה, סיאליס ולויטרה הוכחו כולם כיעילים אצל 60-70% מהגברים הסובלים מבעיות זקפה. עם זאת, כאמור לעיל, יתכן שתרופה אחת תהיה יעילה פחות או יותר מהאחרות, ולכן עדיף לנסות בתחילה את שלושתן כדי לבדוק איזו היא הטובה ביותר.

מהן תופעות הלוואי של ויאגרה, סיאליס ולויטרה?

לשלושתן תופעות לוואי דומות – כאבי ראש, אף סתום, כאבי בטן או כאבי גב הם הנפוצים ביותר. חלק מהגברים שסבלו מתופעות לוואי לא טובות עם ויאגרה, מוצאים שיש פחות תופעות לוואי עם לויטרה או סיאליס – אך באופן דומה, חלקם מוצאים את תופעות הלוואי הממושכות של סיאליס מטרידות.

ויאגרה, סיאליס ולויטרה לא צריכים להילקח על ידי גברים הנוטלים תרופות המכילות חנקות. כמו כן, אסור ליטול את הסיאליס על ידי גברים הלוקחים בתרופות הנקראות חוסמי אלפא המשמשים לעתים לטיפול בבעיות ערמונית או לחץ דם גבוה. גברים הנוטלים חוסמי אלפא יכולים להשתמש בויאגרה או לויטרה אך עליהם לאפשר פער של לפחות שש שעות בין נטילת חוסם האלפא לוויאגרה או לויטרה.

איך ויאגרה, סיאליס ולויטרה פועלות?

ויאגרה, לויטרה וסיאליס פועלות כולן באופן דומה. כולן מרפות את כלי הדם שמספקים דם לפין, כלומר יותר דם יכול להגיע לשם בזמן עוררות מינית. תרופות אלה אינן אפרודיזיאקים, כך שתצטרך עדיין להיות מגורה מינית על מנת להגיע לזקפה.

קמגרה, סילדנאפיל וספדרה הן שתי תרופות אחרות העיקריות להפרעות בזקפה העובדות באופן דומה לוויאגרה, סיאליס ולויטרה. כפי שפורט לעיל, סילדנאפיל הוא הגרסה הגנרית של ויאגרה, והוא מכיל את אותו המרכיב הפעיל.

מבין כולן, קמגרה וספדרה הן התרופות החדשות ביותר בשוק, והן לוקחות את הזמן הקצר ביותר לעבודה – רק 15 דקות אצל גברים מסוימים.

אם לבעיות הזקפה שלך יש סיבה פסיכולוגית, כמו מתח, חרדה או דיכאון, ייעוץ יכול להיות טיפול יעיל. בדרך כלל זה מקבל צורה של ייעוץ פסיכו-סקסואלי עבור זוגות, או מפגשים אחד על אחד עם יועץ פסיכו-סקסואלי. לפעמים אפילו שיחה קצרה על הנושאים הללו עם איש מקצוע מיומן יכולה לעזור בטיפול בבעיה.

האם ניתן לקנות ויאגרה, סיאליס ולויטרה באופן מקוון?

כשאתה קונה באינטרנט ויאגרה, סיאליס או לויטרה, חשוב לוודא שאתה מקבל אותם ממקור אמין כמו Lloyds Pharmacy Online Doctor. ישנם המון אתרים המציעים תרופות לבעיות זיקפה אך רבים מספקים תרופות מזויפות או מזויפות. מלבד העובדה כי תרופות אלו אינן יכולות לעבוד, קיים גם הסיכון לתופעות שליליות חמורות כתוצאה מנטילת תרופות שאינן מקוריות.